Ett brev till min kära

Som en ljuvlig lavendeldoft en sommar stund
satte hon sig ner o skrev ord på papper
evigt evigt älskad
han är
som en smekfull vind på en sommaräng
hon andas in stillhet
hon blundar
evigt evigt älskad han är
hennes känslor speglas i hjärtats rop
ett brev till min kära...

som lyckligast var jag vid din sida
som stoltast höll jag din hand
min kärlek var djup som hav
i ständig  rörelse av berusning
 vid gryningen färdas jag mot tomrum
jag saknar dig innerligt
jag lovar dig för alltid
långt bortom min värld
finns hopp
finns en hemlighet
en hemlighet som ingen annan än du och jag berör
underbart älskad du är
underbart älskad du är
underbart älskad du är

jag låter din kärlek skölja över mig
mina känslor bränns in i min själ
förevigt leder din kärlek mig fram
förevigt i mitt hjärta är du och jag en sann dröm
och tiden tycks stå stilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0